Як організувати дистанційне
навчання
Карантин і навіть запровадження надзвичайної ситуації в деяких областях через поширення коронавірусу не залишили вчителям вибору – вони мають терміново, прискорено та екстремально підвищувати свою кваліфікацію і опановувати цифрову грамотність для дистанційного навчання своїх учнів. Тим паче, що розвиток
ситуації в інших країнах дає зрозуміти – карантин з великою ймовірністю
подовжать.
Один з найбільших викликів – організація дистанційного навчання для
найменших школярів. Першачки ще не є достатньо організованими, щоб вчитися
самостійно. Для них більшою мірою потрібна залученість батьків – щоб
організувати процес.
.
ОРГАНІЗАЦІЙНІ ПИТАННЯ
1. Важливо розуміти, що більшість
батьків не мають досвіду дистанційного навчання та самоорганізації такого
рівня. Необхідно підтримувати їх і налаштувати на те, що треба організувати
саме самостійне навчання дитини, а не зробити завдання за неї. Але й завдання
від вчителів мають бути посильними для самостійного виконання дітьми.
Впевненість вчителя, чіткі поради та інструкції, доброзичливість і терпіння –
запорука того, що батьки співпрацюватимуть з вами.
2. Цей пункт випливає з попереднього –
не очікуйте, що ви миттєво вийдете на рівень всіх уроків за розкладом. Починайте
з малого, поступово збільшуючи кількість (чи тривалість занять.
3. Добре, якщо у вас є попередній
досвід будь-якого онлайн-спілкування з батьками. Електронні анкети, творчі
флешмоби, голосування у вайбері, вирішення загальних питань онлайн замість
традиційних батьківських зборів – це все вам знадобиться.
4. Пам’ятайте: готуючи онлайн-уроки,
ви маєте дати дітям лише найголовніше. Все другорядне треба відкинути. При
цьому, важливо відхронометрувати всі види робіт – скільки реально часу це займе
у дитини? Пам’ятайте, що ви не можете спиратися ні на свою харизму, ні на
дітей-барометрів (за якими бачиш, що клас починає стомлюватися і треба змінити
форму роботи), ні на дітей-виручалочок, які ставлять нестандартні запитання і
роблять урок цікавішим. Будуть лише діти і комп’ютер – щоб вони не
відволікалися, треба забрати все зайве.
5. Ваш головний помічник – педагогічна
свобода. Пам’ятайте, що вона передбачена новими Законами “Про освіту” і “Про
повну загальну середню освіту”. Карантин – чудовий час навчитися нею
користуватися. Оскільки вам необхідно вибрати найголовніше для дистанційних
уроків – подумайте, що саме важливо дати дітям саме зараз? Без чого їхні знання
будуть неповними, а від чого можна відмовитися? Переставте теми і спростіть
завдання, враховуючи, що вас не буде поряд з дітьми, коли вони їх
виконуватимуть.
6. Сучасні онлайн-інструменти – дуже
інтуїтивні, тому навчитися ними користуватися можна легко і швидко. Якщо ви
відкинете традиційний вчительський страх “Я не вмію” чи “Я ж не чула про це лекцій
і не вчила цього в інституті” і повірите в себе – вам все вдасться.
Завдання для учнів 3-В класу |
|||||
1.Укр.мова- с.135-136, вправи 326-327 19.03.2020
2.Природознавство - перегляд відео з
природознавства
робота в зош. с. 24
3.Основи здоров’я- підручник с. 65-67
|
|||||
1.Природознавство-
підручник 20.03.2020
С.72-73(опрацювати
матеріал),
робота в
зош. с. 25,
виконати тест експрес-контроль
2. Математика
-
с. 107-109,
№ 695,696 (усно), 704,705 (письмово)
3. Укр.мова
-
перегляд
відео з укр.мови https://youtu.be/qP80izpL0Ds
с.137,
вправа 329
|
|||||
1.Українська мова – с.138-139, вправа 331(усно),335
(письмово) 23.03.2020
2. Літ.читання
-
с.121-125 читати, відповідати на запитання
3.
Математика – виконати тест
експрес-контроль,
с.109-110,
№ 710,711( усно), 712,713 (письмово)
|
|||||
№714-716
(усно), 24.03.2020
721
(письмово)
2.Літ.читання
–
с.125-128
відповідати на запитання, переказувати
3.Рос.мова
– с.101 упражнения 303 (устно), с.105 упражнение 311 (письменно)
|
|||||
1. Літ.читання
– (узагальнення вивченого) виконати картки експрес-контролю,
с.129 відп.на запит. 25.03.2020
2.
Математика-
С.112-113,
№722, 725 (усно), №728,729 (письмово)
3. Українська
мова
https://youtu.be/-wGYpUqP8eQ експрес-контроль,
с.141, впр. 340
4. Я у
світі - перегляд відео
відповідати на запитання
с.85(підручник)
|
|||||
1. Укр.мова-
с.141-142,вправи341,342(письмово) 26.03.2020
2. Перегляд відео з основ здоров’я
робота в
зош. с.39
3.Природознавство-
с.74-75, виконати картки експрес-контролю
|
|||||
1.Перегляд
відео з
природознавства 27.03.2020
робота в
зош. с. 26
2.
Математика –
С.116-117,
№ 731-734 (усно), № 737-738 (письмово)
3. Укр.мова
– виконати картки експрес-контролю
|
|||||
1.Математика
с.117-118,№339-340 (усно), №746-747(письмово)
с.144-145,
вправи 346 (усно),350(письмово) 30.03.2020
3.Літ.читання
– с.130-133 прочитати, відповідати на запитання
|
|||||
1. Математика –с.119-вивчити правило, с.120,№
748-750(усно),757(письмово)
2.Літ.читання
–позакласне читання (Шевченко) 31.03.2020
3.Рос.мова
– с.106-107, упражнение 748(устно), 757(письмово)
|
|||||
1. Літ.читання
– с.136 вивчити вірш напам’ять, відпов на запитання
2. Математика
-
експрес-контроль 01.04.2020
3. Українська
мова
розвиток
мовлення с. 33-35.
4.Я у
світі - с.86-89
|
|||||
1. Перегляд
відео уроку з природознавства
робота в
зошиті с. 63 02.04.2020
2.Укр.мова
– с.146-147,вправа 356(усно), 358(письмово),
вивчити
правило
3.Основи
здоров’я –с.71-74
|
|||||
1.Природознавство
– зош.с.27,
Проект
«Облаштуймо нашу планету»
2.Математика-с.121-122,№
766-768(усно),виконання експрес-теста 03.04.2020
3.Укр.мова-с.148-149, вправа 359(усно), 364(письмово)
|
Завдання для дітей
Подписаться на:
Сообщения (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий