Завдання для дітей



Як організувати дистанційне навчання



Карантин і навіть запровадження надзвичайної ситуації в деяких областях через поширення коронавірусу не залишили вчителям виборувони мають терміново, прискорено та екстремально підвищувати свою кваліфікацію і опановувати цифрову грамотність для дистанційного навчання своїх учнів. Тим паче, що розвиток ситуації в інших країнах дає зрозуміти – карантин з великою ймовірністю подовжать.
Один з найбільших викликів – організація дистанційного навчання для найменших школярів. Першачки ще не є достатньо організованими, щоб вчитися самостійно. Для них більшою мірою потрібна залученість батьків – щоб організувати процес.
ОРГАНІЗАЦІЙНІ ПИТАННЯ
1. Важливо розуміти, що більшість батьків не мають досвіду дистанційного навчання та самоорганізації такого рівня. Необхідно підтримувати їх і налаштувати на те, що треба організувати саме самостійне навчання дитини, а не зробити завдання за неї. Але й завдання від вчителів мають бути посильними для самостійного виконання дітьми. Впевненість вчителя, чіткі поради та інструкції, доброзичливість і терпіння – запорука того, що батьки співпрацюватимуть з вами.
2. Цей пункт випливає з попереднього – не очікуйте, що ви миттєво вийдете на рівень всіх уроків за розкладом. Починайте з малого, поступово збільшуючи кількість (чи тривалість занять.
3. Добре, якщо у вас є попередній досвід будь-якого онлайн-спілкування з батьками. Електронні анкети, творчі флешмоби, голосування у вайбері, вирішення загальних питань онлайн замість традиційних батьківських зборів – це все вам знадобиться.
4. Пам’ятайте: готуючи онлайн-уроки, ви маєте дати дітям лише найголовніше. Все другорядне треба відкинути. При цьому, важливо відхронометрувати всі види робіт – скільки реально часу це займе у дитини? Пам’ятайте, що ви не можете спиратися ні на свою харизму, ні на дітей-барометрів (за якими бачиш, що клас починає стомлюватися і треба змінити форму роботи), ні на дітей-виручалочок, які ставлять нестандартні запитання і роблять урок цікавішим. Будуть лише діти і комп’ютер – щоб вони не відволікалися, треба забрати все зайве.
5. Ваш головний помічник – педагогічна свобода. Пам’ятайте, що вона передбачена новими Законами “Про освіту” і “Про повну загальну середню освіту”. Карантин – чудовий час навчитися нею користуватися. Оскільки вам необхідно вибрати найголовніше для дистанційних уроків – подумайте, що саме важливо дати дітям саме зараз? Без чого їхні знання будуть неповними, а від чого можна відмовитися? Переставте теми і спростіть завдання, враховуючи, що вас не буде поряд з дітьми, коли вони їх виконуватимуть.
6. Сучасні онлайн-інструменти – дуже інтуїтивні, тому навчитися ними користуватися можна легко і швидко. Якщо ви відкинете традиційний вчительський страх “Я не вмію” чи “Я ж не чула про це лекцій і не вчила цього в інституті” і повірите в себе – вам все вдасться.
 


Завдання для учнів 3-В класу
1.Укр.мова- с.135-136, вправи 326-327                     19.03.2020                                          
2.Природознавство - перегляд відео з
природознавства
робота в зош. с. 24
3.Основи здоров’я- підручник с. 65-67
1.Природознавство- підручник                                20.03.2020
С.72-73(опрацювати матеріал),
робота в зош. с. 25,
виконати  тест експрес-контроль
2. Математика -
с. 107-109, № 695,696 (усно), 704,705 (письмово)
3. Укр.мова -
перегляд відео з укр.мови https://youtu.be/qP80izpL0Ds
с.137, вправа 329
1.Українська мова – с.138-139, вправа 331(усно),335 (письмово)            23.03.2020
2. Літ.читання -
с.121-125 читати, відповідати на запитання
3. Математика – виконати тест
експрес-контроль,
с.109-110, № 710,711( усно), 712,713 (письмово)
1. Перегляд відео уроку з математики https://youtu.be/vPd6XGReFZE 
№714-716 (усно),                                                                                            24.03.2020
721 (письмово)
2.Літ.читання –
с.125-128 відповідати на запитання, переказувати
3.Рос.мова – с.101 упражнения 303 (устно), с.105 упражнение 311 (письменно)
1. Літ.читання – (узагальнення вивченого) виконати картки експрес-контролю,
с.129  відп.на запит.                                                                                      25.03.2020
2. Математика-
С.112-113, №722, 725 (усно), №728,729 (письмово)
3. Українська мова
https://youtu.be/-wGYpUqP8eQ експрес-контроль,
с.141, впр. 340
4. Я у світі - перегляд відео
відповідати на запитання с.85(підручник)
1. Укр.мова-
с.141-142,вправи341,342(письмово)                                                    26.03.2020
2. Перегляд відео з основ здоров’я
робота в зош. с.39
3.Природознавство- с.74-75, виконати картки експрес-контролю
1.Перегляд відео з
природознавства                                                                             27.03.2020
робота в зош. с. 26
2. Математика –
С.116-117, № 731-734 (усно), № 737-738 (письмово)
3. Укр.мова – виконати картки експрес-контролю
1.Математика с.117-118,№339-340 (усно), №746-747(письмово)
с.144-145, вправи 346 (усно),350(письмово)                                                      30.03.2020
3.Літ.читання – с.130-133 прочитати, відповідати на запитання
 1. Математика –с.119-вивчити правило, с.120,№ 748-750(усно),757(письмово)
2.Літ.читання –позакласне читання (Шевченко)                                               31.03.2020
3.Рос.мова – с.106-107, упражнение 748(устно), 757(письмово)
1. Літ.читання – с.136 вивчити вірш напам’ять, відпов на запитання
2. Математика -
експрес-контроль                                                                                                  01.04.2020
3. Українська мова
розвиток мовлення с. 33-35.
4.Я у світі - с.86-89
1. Перегляд відео уроку з природознавства
робота в зошиті с. 63                                                                                02.04.2020
2.Укр.мова – с.146-147,вправа 356(усно), 358(письмово),
вивчити правило
3.Основи здоров’я –с.71-74
1.Природознавство – зош.с.27,
Проект «Облаштуймо нашу планету»
2.Математика-с.121-122,№ 766-768(усно),виконання експрес-теста      03.04.2020
3.Укр.мова-с.148-149, вправа 359(усно), 364(письмово)


 06.04.2020
1.Українська мова – с.147-повторити правило,с.150, с вправа 365,366(письмово)
2. Літ.читання -
с.138-опрацювати матеріал,с.137-вірш напам’ять
3. Математика – с.123-вивчити правило,номери 777,778(усно),780,781(письмово)
07.04.2020
1. Перегляд відео уроку з математики https://youtu.be/vPd6XGReFZE
№782,783 (усно),
786,787 (письмово)
2.Літ.читання –
с.138-139-читати, відповідати на запитання
3.Рос.мова – с.108-110,уражнения 324,327(усно),329(письменно)
08.04.2020
1. Літ.читання –с.140-відповідати на запитання
2. Математика-
С.124,номери 788(усно),789,791(письмово)
3. Українська мова-с.140,144 повторити правила,с.150-151,вправи 367(усно), вправа368(письмово)
4. Я у світі - перегляд відео
відповідати на запитання с.90-92(підручник)
 09.04.2020
1. Укр.мова-
с.151-152,вправи369,370(усно),371(письмово)
2. Основи  здор.-с.75-80 опрацювати матеріал
3.Природознавство- с.142-143 працювати матеріал
10.04.2020
1.Природознавство-с.144-146 опрацювати матеріал
2. Математика –
С.124-125,номери 793(усно),795,796(письмово)
3. Укр.мова – с.152-153,вправи372(усно).373(письмово)
 

Комментариев нет:

Отправить комментарий