Не письменними ХХІ століття будуть не ті,
хто не вміє
читати й писати, а ті, хто не може вчитися і переучуватися
Елвін Тоффлер
Час вимагає змін у всіх сферах життя людини. І освіта,
а в першу чергу школа – одна з найпопулярніших сфер, якої ці зміни стосуються.
І саме школі доручається важлива роль – формувати особистість здатну жити і
працювати в реаліях сьогодення. Впевнена, призначення вчителя початкових класів
у тому, щоб перетворити навчання на радісне для дитини заняття і при цьому
сформувати такі життєві компетентності, які допоможуть учню ефективно діяти за
межами навчальних ситуацій, розв'язувати в повсякденному житті реальні
проблеми.
Однією з технологій, що допомагає учню не тільки
засвоїти певний обсяг знань, а й сприяє його розвитку особистісних якостей, є
технологія формування та розвитку критичного мислення. Критичне мислення і
вміння вирішувати проблеми відноситься до навичок ХХІ століття.
Навчити дітей 1 – 4 класів мислити критично означає,
на мою думку, правильно поставити запитання, направити увагу в правильне русло,
вчити роботи висновки та знаходити рішення. Для того, щоб кожна дитина могла
розвинути свої творчі можливості, необхідне розумне керівництво з боку вчителя.
Моя мета — створити ситуацію успіху для розвитку особистості
дитини, дати можливість кожному відчути радість досягнення, усвідомлення своїх
здібностей, віру у власні сили; допомогти дитині зрости в умовах успіху, дати
відчути радість від здолання труднощів, допомогти зрозуміти, що треба докласти
зусиль.
Комментариев нет:
Отправить комментарий